Często słyszymy od Was, że mamy fajną pracę i pracujemy w wyjątkowym miejscu. Nie możemy zaprzeczyć. Spróbujcie sami się o tym przekonać, właśnie poszukujemy pracowników!
Jakie będą Twoje zadania?
- profesjonalna obsługa klienta indywidualnego i grup zorganizowanych,
- realizowanie wyznaczonych celów i zadań wynikających z harmonogramów,
- obsługa urządzeń multimedialnych,
- bieżący nadzór nad ekspozycją,
- przygotowywanie i prowadzenie zajęć oraz wydarzeń edukacyjnych dotyczących tematyki wody w różnych aspektach,
- współpraca ze szkołami, uczelniami i instytucjami edukacyjnymi we Wrocławiu i województwie dolnośląskim,
- przygotowywanie scenariuszy oraz organizacja wystaw związanych z wodą,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- wykształcenia średniego lub wyższego (kierunki pedagogiczne będą dodatkowym atutem),
- znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1 (inny język obcy będzie dodatkowym atutem),
- doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta,
- doświadczenia w pracy edukacyjnej/trenerskiej,
- wysokiej kultury osobistej, zaangażowania i inicjatywy;
- zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- umiejętności pracy w zespole,
- motywacji do pracy i chęci zdobywania nowych doświadczeń,
- znajomości systemów Windows i pakietu MS Office,
A co w zamian?
- stabilne i uczciwe warunki pracy,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w znanej i renomowanej firmie,
- udział w ciekawych projektach,
- możliwości rozwoju i udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- możliwość dostępu do wybranych obiektów sportowych na terenie Polski,
- bogaty pakiet socjalny.
Aplikacje można zgłaszać pod tym adresem:
https://www.mpwik.wroc.pl/oferty-pracy/asystenta-ds-obslugi-klienta/