Już jest! Uruchomiliśmy nową stronę internetową Hydropolis. Oprócz nowoczesnego i świeżego wyglądu, nawiązującego do wyjątkowego klimatu naszego Centrum, wdrożyliśmy pakiet dodatkowych udogodnień dla jej użytkowniczek i użytkowników.
Po uruchomieniu witryny w oczy rzuca się interaktywny model Ziemi z ciekawostkami na temat wody, na wzór tego, który fizycznie znajduje się w Strefie Planeta Wody. W centralnym miejscu strony głównej znajdują się zdjęcia atrakcji, które cieszą się największą popularnością wśród gości, a także informacja o biletach i ich dostępności. Wśród nowości jest również interaktywna mapa całej ekspozycji.
– Zależało nam na zaangażowaniu społeczności, z którą konsekwentnie budujemy relacje w mediach społecznościowych. Dlatego mapa została zintegrowana z naszym kontem na Instagramie, co umożliwia współtworzenie galerii zdjęć przez naszych gości – podkreśla Wiola Samborska, Menedżerka CEE Hydropolis i Działu Marketingu MPWiK S.A. we Wrocławiu.
– Wsłuchując się w potrzeby odwiedzających, zaimplementowaliśmy moduł rezerwacji grupowych, który usprawni proces rezerwacyjny. Do tej pory bazował on na ręcznym wprowadzaniu danych z korespondencji mailowych – dodaje Wiola Samborska.
Nowa witryna internetowa to także miejsce, w którym uruchomiliśmy blog o tematyce ekologicznej. Jego treści będą aktualizowane przez przewodniczki i przewodników naszego centrum wiedzy o wodzie, a także spójne z narracją prowadzoną w innych kanałach w internecie. Na stałe również zagościła zakładka dotycząca projektu #HYDROwDOMU, która aktualizowana jest na bieżąco.
Ponad stuletnia historia zbiornika Z1, w którym mieści się Hydropolis, przedstawiona została w dedykowanej zakładce. Nowością jest również podstrona z zestawieniem kluczowych informacji dla intersariuszy zainteresowanych najmem obiektu do celów komercyjnych.
Nową stronę można przeglądać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Udoskonaliliśmy również podserwis dotyczący sprzedaży – bilety.hydropolis.pl, który jest nierozerwalną częścią całości, a który do tej pory nie był wystarczająco responsywny.
Do listy trzech podstawowych wersji językowych wkrótce dodamy kolejne dwie – ukraińską i rosyjską.
Pozostałe funkcjonalności nowej strony internetowej:
- mapa obiektu i planowanie wizyty
- lista atrakcji dedykowanych dzieciom na podstronie „Dla dzieci”
- fragment audio przewodnika do odsłuchania w serwisie www
- wirtualny spacer po wystawie
- propozycja dwudniowej wycieczki po Wrocławiu, z uwzględnieniem atrakcji takich jak Hydropolis, ZOO Wrocław lub Aquapark
- prezentacja warsztatów dla szkół i grup zorganizowanych
- cennik i zbiór najważniejszych informacji dla zwiedzających
Fajna strona, Hydropolis też fajne. Byłem kilka razy 🙂